Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  نحوه خريد ملك در پرتغال نحوه خريد ملك در پرتغال

saheleaftab

نحوه خريد ملك در پرتغال

نحوه خريد ملك در پرتغال

از سال 2013 به اين طرف دولت پرتغال به افرادي كه در اين كشور ملك خريداري كنند اقامت طلايي پرتغال را تخصيص مي دهد. مطابق با اين قانون بسياري از شرايط دشوار ديگر براي اخذ اقامت پرتغال برداشته يم شود و تنها شرط لازم براي دريافت اقامت فوري پرتغال خريد ملك در اين كشور است.

منظور از شرايط دشوار اين است كه شما به زبان پرتغالي يا انگليسي مسلط باشيد، اجازه كار در پتغال نداشته باشيد، نياز به انتظار براي دريافت ويزا پرتغال داشته باشيد، نتوانيد براي همراهان و يا خانواده اقامت پرتغال را دريافت كنيد و ده ها پيش شرط ديگر كه البته در روش خريد ملك در پرتغال بدون نياز به اين موارد مي توانيد اقامت پرتغال را دريافت كنيد.

قانون خريد ملك در پرتغال به اين صورت است كه فرد بايد حداقل به اندازه 500000 يورو در كشور پرتغال ملك خريداري كند. ممكن است اين ميزان سرمايه براي خريد يك ملك و يا چند ملك پرداخت شود و مجموع سرمايه گذاري در نظر گرفته مي شود. البته با هزينه كمتر نيز مي تواند اقامت پرتغال با خريد ملك را به دست آورد. مثلا با خريد ملك در پرتغال به ارزش حداقل 350.000 يورو نيز اگر ملك بيش از 30 سال عمر كرده باشد نيز اقامت طلايي يا ويزا طلايي پرتغال را مي توان دريافت كرد. با مبلغ كمتر اگر قصد داشته باشيد كه اقامت پرتغال را دريافت كنيد بايد شرايط تمكن مالي را نيز داشته باشيد، به اين مفهوم كه بايد بتوانيد هزينه هاي زندگي خود و خانواده تان را نيز اثبات كنيد كه مي توانيد تامين كنيد.

بزرگترين محاسن اقامت پرتغال با خريد ملك و يا روش اقامت طلايي پرتغال اين است كه فرد مي تواند در كمتر از دو تا سه ماه اقامت پرتغال را هم براي خودش و هم براي خانواده اش دريافت كند. مي تواند در پرتغال مشغول به كار شود و يا تحصيل خود و خانواده اش در اين كشور رايگان باشد. همچنين خدمات رفاهي و درماني رايگان و سفر بدون محدوديت در محدوده شينگن را تجربه كند. اقامت اوليه در اين روش دو ساله است و هر بار نيز براي دو سال ديگر قابل تمديد است. بعد از 5 سال هم فرد مي تواند اقامت دائم پرتغال را دريافت كند.

شرايط خريد ملك در پرتغال به اين صورت است كه سرمايه گذار مي تواند خود و يا با همراهي يك وكيل خبره به كشور پرتغال سفر كند و يا با تعيين مشخصه هاي ملك خود اين كار را به افرادي كه به آنها اعتماد دارد واگذار كند. در تمامي مناطق پرتغال مي تواند براي خريد ملك اقدام كرد. هر چند خريد ملك در ليسبون و يا خريد ملك در پورتو شهرت بيشتري دارد اما خريد ملك در مناطق ساحلي و يا دهكده هاي ماهيگيري و توريستي پرتغال هم با قيمت مناسب تر و هم شرايط بهتر نيز امكان پذير است.

در هر صورت فرد بايد ملك خود را به صورت حضوري و يا غير حضوري انتخاب و قرارداد خزيد ملك را امضا كند و در دفاتر اسناد رسمي اين شركت با واريز مبلغ توافق شده، قرارداد ملك در پرتغال را قطعي كند.

البته اين كار قطعا نياز به تخصص دارد كه با حضور كارشناسان خبره و بين المللي ساحل آفتاب جايي براي نگراني نيست و به صورت تضميني مي توانيد در پرتغال ملك خريداري كنيد. پس از آن با قطعي شدن سرمايه گذاري مي توانيد با ارائه اسناد خريد ملك در كمتر از دو تا سه ماه به راحتي اقامت فوري پرتغال را دريافت كنيد و از يك زندگي رويايي در كشوري توسعه يافته لذت ببريد. هر چند ذكر اين نكته نيز اهميت دارد كه براي دريافت اقامت پرتغال با خريد ملك در پرتغال نيازي نيست حتما در پرتغال حضور داشته باشيد و زندگي كنيد بلكه اين اقامت بصورت غير حضوري نيز براي شما تضمين شده است.

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/24 ساعت: ۲۲ توسط:saheleaftab :